Nie martw się wysokimi cenami suplementów diety lub ich brakiem na rynku. Gdziekolwiek mieszkasz lub aktualnie przebywasz, Muscle-Zone zawsze służy Ci pomocą. W każdej chwili możesz złożyć zamówienie w naszym sklepie, zapłacić kartą debetową, kredytową lub zrobić przelew ze swojego banku w Polsce lub zagranicą, lub też za pośrednictwem jednego z oferowanych przez nas systemów płatności online. Przesyłkę dla Ciebie wyślemy za pośrednictwem renomowanej firmy kurierskiej, dzięki czemu otrzymasz ją w ciągu 3-8 dni roboczych (licząc od momentu zaksięgowania środków pieniężnych na naszym koncie).
Przesyłki wysyłamy z terenu Unii Europejskiej do niemal każdego kraju na świecie. Niektóre produkty wysyłamy również ze Stanów Zjednoczonych do krajów Unii Europejskiej.
Przesyłki, które wysyłamy do krajów UE nie podlegają odprawie celnej.
Przesyłki, które wysyłamy do Norwegii podlegają odprawie celnej. Koszt odprawy celnej wliczony jest w koszt wysyłki. Jej czas wynosi średnio 2-3 dni robocze, co może spowodować wydłużenie czasu doręczenia przesyłki.
Należy również pamiętać, iż sprowadzając towar do Norwegii należy okazać tamtejszym celnikom potwierdzenie płatności za niego (np. wyciąg z rachunku bankowego lub z karty kredytowej). W innym razie, towar ten nie zostanie poddany odprawie celnej i odesłany do nadawcy.
Każda przesyłka, którą wysyłamy do Norwegii, USA lub gdziekolwiek indziej poza granice Unii Europejskiej zawiera niezbędne do odprawy celnej dokumenty. Jej czas różni się w przypadku poszczególnych krajów (w zależności od specyfiki i aktualnych okoliczności funkcjonowania danego urzędu celnego) i może ulec wydłużeniu.
Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, nie ponosimy odpowiedzialności.
Zamawiąjąc towar do kraju, w przypadku którego jego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem klienta.
Jeśli z jakichś przyczn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas, to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść.
Koszty te wynoszą od 6 do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.
Po nadaniu przez nas przesyłki klient otrzymuje od nas wiadomość e-mail, w której podany jest numer śledzenia przesyłki. Umożliwia on monitorowanie bieżącego statusu doręczenia przesyłki na stronie internetowej danego przewoźnika – z wyjątkiem niektórych poczt krajowych, w tym brytyjskiej (Royal Mail), kanadyjskiej (Canada Post) i amerykańskiej (USPS), które takiej możliwości nie dają lub bywają zawodne.
Należy mieć na uwadze, że w przypadku zbyt długiego okresu oczekiwania na doręczenie przesyłki przez ww. poczty lub jej zaginięcie, rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego może potrwać nawet do 60 dni.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: DHL*, GLS (we współpracy z Parcelforce** na terenie Wlk. Brytanii), UPS*** oraz FedEx****.
Wysyłkę zagraniczną realizujemy także za pośrednictwem Poczty Polskiej, współpracującej w tym zakresie z urzędami pocztowymi poszczególnych krajów
Wysyłkę zagraniczną realizujemy także za pośrednictwem firmy InPost oraz InPost Paczkomaty.*****
* W razie nieudanego dostarczenia przesyłki (np. w wyniku nieobceności odbiorcy pod wskazanym przez niego adresem), kurier DHL wystawia avizo informujące o możliwości i zasadach osobistego odbioru przesyłki w tzw. Service Point – punkcie samodzielnego odbioru przesyłek DHL.
** W razie nieudanego dostarczenia przesyłki (np. w wyniku nieobceności odbiorcy pod wskazanym przez niego adresem), kurier Parcelforce wystawia avizo informujące o możliwości i zasadach osobistego odpioru przesyłki w tzw. ParcelShop – punkcie samodzielnego odbioru przesyłek Parcelforce.
*** Istnieje możliwość skorzystania z usługi UPS Access Point™, a więc osobistego odbioru przesyłki w wybranym przez Ciebie miejscu i porze dnia, np. w sklepie, będącym partnerem UPS (ich lista oraz ich dokładne lokalizacje, dostępna jest na oficjalnej stronie przewoźnika). Należy pamiętać, aby przy odbiorze przesyłki w UPS Access Point mieć ze sobą ważny dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość. W razie nieudanego dostarczenia opłaconej "z góry" przesyłki (np. w wyniku nieobecności odbiorcy pod wskazanym przez niego adresem), kurier UPS wystawia avizo informujące o możliwości i zasadach osobistego odbioru przesyłki w najbliższym UPS Access Point – punkcie samodzielnego odbioru przesyłek UPS.
**** Istnieje możliwość skorzystania zarówno z usługi FedEx Economy, jak i FedEx Priority.
***** Istnieje możliwość skorzystania zarówno z usługi dostarczenia przesyłki do rąk własnych (przez kuriera), jak i do paczkomatu dostępnego 24/7, dającego możliwość samodzielnego odbioru przesyłki o dowolnej porze.
Wysyłki zagranicze realizowane są przez nasze magazyny zlokalizowane na terenie Unii Europejskiej, m.in w Rotherham w Anglii oraz Goerlitz w Niemczech, i tak:
Wysyłka zagraniczna na terenie Unii Europejskiej nie wiąże się z dodatkowymi opłatami i procedurami celnymi, i realizowana jest w następującej dowolnej formie:
- Transport lotniczy za pośrednictwem: FedEx
- Transport drogowy za pośrednictwem: DHL, UPS, GLS, FedEx Economy, Paczkomaty InPost, Przesyłki InPost, Poczta Polska (we współpracy z przewoźnikami pocztowymi poszczególnych krajów, np. Royal Mail w Wielkiej Brytanii, czy Deutsche Post w Niemczech).
Ponadto, oferujemy możliwość nadania przesyłki do wybranego punktu odbioru (osobistego/samodzielnego) przesyłek obsługiwanych przez wyżej wymienione firmy kurierskie.
Wysyłka zagraniczna do Norwegii, Szwajcarii lub Islandii może wiązać się z dodatkowymi opłatami i procedurami celnymi, i realizowana jest w następujęcej formie:
- Fedex Priority
Wysyłka zagraniczna do USA, Kanady, Australii, Japonii lub na Bliski Wschód może wiązać się z dodatkowymi opłatami i procedurami celnymi, i realizowana jest w następujęcej formie:
- Fedex Priority
Biuro obsługi klienta
Pomoc i konsultacje
Reklamacje