0 0,00 zł
 bok@muscle-zone.pl  +48 501-537-027

Wysyłka do: (kliknij aby zmienić kraj)

Zniżka na wysyłkę - 2,50 EUR, za każde wydane 50,00> EUR!

1

GELOKALIZAJCA –

Nasz sklep posiada funkcję geolokalizacji, dlatego po wejściu na stronę musisz najpierw potwierdzić lub zmienić miejsce docelowe dostawy w oknie, które Ci się ukaże. Dzięki temu, informacje poświęcone wysyłce dotyczyć będą kraju, który wybrałeś.

2

LOKALIZAJCA PRODUKTU

Wysyłka z magazynu w Unii Europejskiej realizowana jest w przypadku produktów znajdujących się wyłącznie w tym magazynie, lub między innymi w nim. Aby sprawdzić miejsce magazynowania danego produktu, wystarczy najechać na jego zdjęcie na liście produktów. W jego lewym górnym rogu pojawi się flaga informująca o tym, czy produkt znajduje się w magazynie w UE, w UK czy może w obu magazynach.

Jedna przesyłka
DHL
UPS

3

DOSTAWA – KTO, KIEDY, ZA ILE

Zamówienie zostaje spakowane i przekazane przewoźnikowi do doręczenia już nawet w ciągu 24h od momentu otrzymania płatności! Czas ten może się wydłużyć w zależności od momentu złożenia zamówienia, jak również na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Ze szczegółami dotyczącymi zasad realizacji zamówienia możesz zapoznać się TUTAJ.

4

ZNIŻKA

Istnieje również możliwość skorzystania z opcji progresywnej zniżki na wysyłkę kurierską, której wysokość zależy od kwoty zamówienia:

- powyżej 50 EUR = 2,5 EUR zniżki
- powyżej 100 EUR = 5 EUR zniżki
- powyzej 150 EUR = 7,5 EUR zniżki
- powyżej 200 EUR = 10 EUR zniżki

- i tak dalej...


5

WYSYŁKOMETR

To proste i niezwykle użyteczne narzędzie pozwalające na bieżąco kontrolować dystans, jaki dzieli od darmowej dostawy lub kolejnego progu zniżki na wysyłkę. Znajduje się on zarówno w lewym górnym rogu strony, jak i na stronie z podsumowaniem zamówienia.

Visa mastercard
gpay applepay
payu tpay
sage-pay

6

METODY PŁATNOŚCI

Istnieją trzy możliwości dokonania płatności:



- Za pośrednictwem jednego z następujących pośredników płatności online:
VISA / Mastercard / Apple Pay / Google Pay


- Przelewem bezpośrednio na jeden z naszych rachunków bankowych


- W niektórych przypadkach, także w formie "Płatności za pobraniem", a więc osobiście w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera.

Ze szczegółami dotyczącymi metod płatności możesz zapoznać się TUTAJ

1

GELOKALIZAJCA –

Nasz sklep posiada funkcję geolokalizacji, dlatego po wejściu na stronę musisz najpierw potwierdzić lub zmienić miejsce docelowe dostawy w oknie, które Ci się ukaże. Dzięki temu, informacje poświęcone wysyłce dotyczyć będą kraju, który wybrałeś.

2

LOKALIZAJCA PRODUKTU

Wysyłka z magazynu w Wielkiej Brytanii realizowana jest w przypadku produktów znajdujących się wyłącznie w tym magazynie, lub między innymi w nim. Aby sprawdzić miejsce magazynowania danego produktu, wystarczy najechać na jego zdjęcie na liście produktów. W jego lewym górnym rogu pojawi się flaga informująca o tym, czy produkt znajduje się w magazynie w UE, w UK czy może w obu magazynach.

Jedna przesyłka
UPS
Royal Mail

3

DOSTAWA – KTO, KIEDY, ZA ILE

Zamówienie zostaje spakowane i przekazane przewoźnikowi do doręczenia już nawet w ciągu 24h od momentu otrzymania płatności! Czas ten może się wydłużyć w zależności od momentu złożenia zamówienia, jak również na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Ze szczegółami dotyczącymi zasad realizacji zamówienia możesz zapoznać się TUTAJ.

4

ZNIŻKA

Istnieje również możliwość skorzystania z opcji progresywnej zniżki na wysyłkę kurierską, której wysokość zależy od kwoty zamówienia:

- powyżej 50 EUR = 2,5 EUR zniżki
- powyżej 100 EUR = 5 EUR zniżki
- powyzej 150 EUR = 7,5 EUR zniżki
- powyżej 200 EUR = 10 EUR zniżki

- i tak dalej...


5

WYSYŁKOMETR

To proste i niezwykle użyteczne narzędzie pozwalające na bieżąco kontrolować dystans, jaki dzieli od darmowej dostawy lub kolejnego progu zniżki na wysyłkę. Znajduje się on zarówno w lewym górnym rogu strony, jak i na stronie z podsumowaniem zamówienia.

Visa mastercard
gpay applepay
payu tpay
sage-pay

6

METODY PŁATNOŚCI

Istnieją trzy możliwości dokonania płatności:



- Za pośrednictwem jednego z następujących pośredników płatności online:
VISA / Mastercard / Apple Pay / Google Pay


- Przelewem bezpośrednio na jeden z naszych rachunków bankowych


- W niektórych przypadkach, także w formie "Płatności za pobraniem", a więc osobiście w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera.

Ze szczegółami dotyczącymi metod płatności możesz zapoznać się TUTAJ

1

GELOKALIZAJCA –

Nasz sklep posiada funkcję geolokalizacji, dlatego po wejściu na stronę musisz najpierw potwierdzić lub zmienić miejsce docelowe dostawy w oknie, które Ci się ukaże. Dzięki temu, informacje poświęcone wysyłce dotyczyć będą kraju, który wybrałeś.

2

LOKALIZAJCA PRODUKTU

Wysyłka z obu magazynów realizowana jest w przypadku zamówień składających się zarówno z produktów dostępnych tylko w magazynie w UE, jak i produktów dostępnych tylko w magazynie w UK. Aby sprawdzić miejsce magazynowania danego produktu, wystarczy najechać na jego zdjęcie na liście produktów. W jego lewym górnym rogu pojawi się flaga informująca o tym, czy produkt znajduje się w magazynie w UE, w UK czy może w obu magazynach.

Jedna przesyłka
DHL
Royal Mail
UPS

3

DOSTAWA – KTO, KIEDY, ZA ILE

Zamówienie zostaje spakowane i przekazane przewoźnikowi do doręczenia już nawet w ciągu 24h od momentu otrzymania płatności! Czas ten może się wydłużyć w zależności od momentu złożenia zamówienia, jak również na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Ze szczegółami dotyczącymi zasad realizacji zamówienia możesz zapoznać się TUTAJ.

4

ZNIŻKA

Istnieje również możliwość skorzystania z opcji progresywnej zniżki na wysyłkę kurierską, której wysokość zależy od kwoty zamówienia:

- powyżej 50 EUR = 2,5 EUR zniżki
- powyżej 100 EUR = 5 EUR zniżki
- powyzej 150 EUR = 7,5 EUR zniżki
- powyżej 200 EUR = 10 EUR zniżki

- i tak dalej...


5

WYSYŁKOMETR

To proste i niezwykle użyteczne narzędzie pozwalające na bieżąco kontrolować dystans, jaki dzieli od darmowej dostawy lub kolejnego progu zniżki na wysyłkę. Znajduje się on zarówno w lewym górnym rogu strony, jak i na stronie z podsumowaniem zamówienia.

Visa mastercard
gpay applepay
payu tpay
sage-pay

6

METODY PŁATNOŚCI

Istnieją trzy możliwości dokonania płatności:



- Za pośrednictwem jednego z następujących pośredników płatności online:
VISA / Mastercard / Apple Pay / Google Pay


- Przelewem bezpośrednio na jeden z naszych rachunków bankowych


- W niektórych przypadkach, także w formie "Płatności za pobraniem", a więc osobiście w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera.

Ze szczegółami dotyczącymi metod płatności możesz zapoznać się TUTAJ

1

GELOKALIZAJCA –

Nasz sklep posiada funkcję geolokalizacji, dlatego po wejściu na stronę musisz najpierw potwierdzić lub zmienić miejsce docelowe dostawy w oknie, które Ci się ukaże. Dzięki temu, informacje poświęcone wysyłce dotyczyć będą kraju, który wybrałeś.

2

LOKALIZAJCA PRODUKTU

Wysyłka z obu magazynów realizowana jest w przypadku zamówień składających się zarówno z produktów dostępnych tylko w magazynie w UE, jak i produktów dostępnych tylko w magazynie w UK. Aby sprawdzić miejsce magazynowania danego produktu, wystarczy najechać na jego zdjęcie na liście produktów. W jego lewym górnym rogu pojawi się flaga informująca o tym, czy produkt znajduje się w magazynie w UE, w UK czy może w obu magazynach.

Jedna przesyłka
DHL
Royal Mail
UPS

3

DOSTAWA – KTO, KIEDY, ZA ILE

Zamówienie zostaje spakowane i przekazane przewoźnikowi do doręczenia już nawet w ciągu 24h od momentu otrzymania płatności! Czas ten może się wydłużyć w zależności od momentu złożenia zamówienia, jak również na skutek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Ze szczegółami dotyczącymi zasad realizacji zamówienia możesz zapoznać się TUTAJ.

4

ZNIŻKA

Istnieje również możliwość skorzystania z opcji progresywnej zniżki na wysyłkę kurierską, której wysokość zależy od kwoty zamówienia:

- powyżej 50 EUR = 2,5 EUR zniżki
- powyżej 100 EUR = 5 EUR zniżki
- powyzej 150 EUR = 7,5 EUR zniżki
- powyżej 200 EUR = 10 EUR zniżki

- i tak dalej...


5

WYSYŁKOMETR

To proste i niezwykle użyteczne narzędzie pozwalające na bieżąco kontrolować dystans, jaki dzieli od darmowej dostawy lub kolejnego progu zniżki na wysyłkę. Znajduje się on zarówno w lewym górnym rogu strony, jak i na stronie z podsumowaniem zamówienia.

Visa mastercard
gpay applepay
payu tpay
sage-pay

6

METODY PŁATNOŚCI

Istnieją trzy możliwości dokonania płatności:



- Za pośrednictwem jednego z następujących pośredników płatności online:
VISA / Mastercard / Apple Pay / Google Pay


- Przelewem bezpośrednio na jeden z naszych rachunków bankowych


- W niektórych przypadkach, także w formie "Płatności za pobraniem", a więc osobiście w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera.

Ze szczegółami dotyczącymi metod płatności możesz zapoznać się TUTAJ

Wysyłka do - najważniejsze informacje

W JAKI SPOSÓB MOGĘ OTRZYMAĆ MOJE ZAMÓWIENIE? 

Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich DHL, GLS, UPS, DPD oraz FedEx, a także poprzez Paczkomaty InPost oraz Pocztę Polską, która działa we współpracy z narodowymi operatorami pocztowymi w poszczególnych krajach.



 Liczba oraz marka ww. przewoźników do wyboru, zależą od miejsca docelowego przesyłki, a także wyboru magazynu, z którego ma ona zostać wysłana.

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?
Realizacja zamówienia obejmuje następujące czynności:

- przyjęcie zamówienia,

- rozliczenie płatności,

- spakowanie produktów oraz

- przekazanie przesyłki przewoźnikowi, odpowiedzialnemu za jej doręczenie.



Czas realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności danego towaru, wyboru sposobu dostawy oraz momentu otrzymania płatności.
Do spakowania produktów przystępujemy niezwłocznie po rozliczeniu płatności, dlatego należ mieć na uwadze, że im szybciej środki trafią na nasze konto, tym szybciej przesyłka zostanie przekazana przewoźnikowi – a tym samym szybciej trafi pod wskazany adres).

Wówczas to, w przypadku kiedy wszystkie zamówione produkty są dostępne w magazynie, towar wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. W przypadku zamówień złożonych w weekend lub poniedziałek, towar wysyłamy w ciągu 48 godzin.
CZY MOŻNA UMÓWIĆ SIĘ Z KURIEREM NA DOKŁADNĄ GODZINĘ DORĘCZENIA PRZESYŁKI?

Chcąc skontaktować się z kurierem, należy to zrobić bezpośrednio – dzwoniąc do obsługi klienta danej firmy przewozowej.

Bywa, że kurierzy FedEx i UPS, jeśli nie zastaną kogoś w domu, kontaktują się z adresatem telefonicznie. Mogą to zrobić, ale nie muszą.

Jeśli zdecydujesz się na dostarczenie zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, możesz je odebrać o dowolnej porze dnia.
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ODEBRAĆ PRZESYŁKĘ, JEŚLI KURIER NIE ZASTANIE MNIE W DOMU?
W takiej sytuacji kurier może (nie musi) skontaktować się telefonicznie z klientem, aby umówić się na odbiór paczki w innym terminie lub innym miejscu. Jeżeli kurier nie jest w stanie dodzwonić się do klienta, wówczas pozostawia informację awizo.

Chcąc skontaktować się z kurierem, należy zrobić to bezpośrednio – dzwoniąc do obsługi klienta danej firmy przewozowej.
W przypadku kuriera UPS oraz przesyłki bez pobrania, ta automatycznie trafia do tzw. Access Point – punktu samodzielnego odbioru przesyłek UPS.
ILE WYNOSI KOSZT PRZESYŁKI
Koszt wysyłki uzależniony jest od całkowitej kwoty zamówienia, jego łącznej masy oraz magazynu, z którego ma zostać wysłane.
CZY MOŻNA SPRAWDZIĆ ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI PRZED ZAPŁACENIEM KURIEROWI?

Sprawdzić zawartość paczki można jedynie po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku jakichkolwiek niezgodności co do zawartości przesyłki, kurier sporządza protokół szkody, będący podstawą późniejszej reklamacji.
CO ZROBIĆ, JEŚLI MOJA PRZESYŁKA ULEGŁA USZKODZENIU?

Wszystkie przesyłki w naszym magazynie są pakowane i sprawdzane przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące. Paczka jest oklejana taśmą firmową (patrz poniżej).
W sytuacji, gdy przesyłka nosi znamiona ingerencji innych osób (uszkodzona taśma lub opakowanie), wówczas powinno się odmówić jej przyjęcia. Należy wtedy poinformować nas o takim zdarzeniu, a następną przesyłkę wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.
GDZIE DOWIEM SIĘ, KIEDY OTRZYMAM PRZESYŁKĘ?
Termin dostawy w przypadku przedpłat liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na nasze konto lub odpowiednio po otrzymaniu przez nas od podmiotu obsługującego płatność informacji o realizacji płatności przez Klienta. A w przypadku płatności za pobraniem – od dnia potwierdzenia przyjęcia przez nas zamówienia.

Informacje o aktualnym statusie zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, w panelu Klienta. Dodatkowo – w przypadku wysyłki kurierskiej – na adres e-mail podany podczas rejestracji wysyłane są wiadomości z aktualnym statusem zamówienia, numerem śledzenia przesyłki oraz szacowanym (a więc takim, który może ulec zmianie) terminem doręczenia. 

Aktualny status doręczenia przesyłki można sprawdzać na bieżąco na stronie wybranego przez siebie przewoźnika, wykorzystując w tym celu wspomniany numer śledzenia przesyłki. Lub telefonicznie, kontaktując się z działem obsługi klienta danej firmy przewozowej (wówczas również należy mieć przy sobie numer śledzenia przesyłki).
CZY PRZESYŁKA MOŻE ZOSTAĆ WYSŁANA NA INNY ADRES NIŻ TEN PODANY PRZEZE MNIE PODCZAS REJESTRACJI?
Składając zamówienie system automatycznie wczytuje podane podczas rejestracji dane adresowe, na które zostanie wysłana paczka. Aby otrzymać zamówienie na inny adres, należy podczas składania zamówienia podać nowy adres dostawy.
JAKI DOKUMENT OTRZYMAM WRAZ Z MOJĄ PRZESYŁKĄ?

Do każdego wysłanego towaru dołączamy paragon, który stanowi dowód zakupu. Możemy również wystawić fakturę zamiast paragonu fiskalnego.

Ponadto do każdej przesyłki dołączamy list z podziękowaniem za dokonanie zakupu w naszym sklepie, w którym znajduje się imię pracownika, który spakował produkty dla Klienta. Wskazując tę osobę można znacznie usprawnić proces wyjaśniający ewentualne sporne kwestie.
GDZIE DOWIEM SIĘ, NA JAKIM ETAPIE REALIZACJI ZNAJDUJE SIĘ MOJE ZAMÓWIENIE?
Informacje o aktualnym statusie zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, w panelu Klienta. Możesz również skontaktować się telefonicznie z naszym działem Obsługi Klienta.
CZY PRZESYŁKI PODLEGAJĄ ODPRAWIE CELNEJ?

Przesyłki, które wysyłamy do krajów Uni Europejskiej nie podlegają odprawie celnej.

Każda przesyłka, którą wysyłamy do Norwegii, USA lub gdziekolwiek indziej poza granice Unii Europejskiej zawiera niezbędne do odprawy celnej dokumenty. Jej czas różni się w przypadku poszczególnych krajów (w zależności od specyfiki i aktualnych okoliczności funkcjonowania danego urzędu celnego) i może ulec wydłużeniu.

W stosunku do towarów zamawianych z państw trzecich (spoza Unii Europejskiej) Klient jako importer towaru ma obowiązek dopełnienia wszystkich formalności celnych w celu odebrania przesyłki. 

Jak również ma obowiązek sprawdzić́ czy dany towar jest dopuszczony do sprzedaży w kraju, w którym ma zostać zrealizowana dostawa. Informacje w tym zakresie można uzyskać w lokalnych organach administracji lub w urzędach celnych. W przypadku niedopełnienia powyższego obowiązku nie ponosimy odpowiedzialności za niemożliwość zrealizowania dostawy na rzecz Klienta.

Za jakiekolwiek problemy z odprawą celną, wydłużające czas doręczenia przesyłki, również nie ponosimy odpowiedzialności.

Należy też pamiętać, że zamawiając towar do kraju, w przypadku którego odprawa celna jest wymagana, nie ponosimy kosztów jakichkolwiek opłat celnych. Ich uiszczenie jest obowiązkiem klienta.
CO W SYTUACJI, W KTÓREJ MOJA PRZESYŁKA NIE PRZEJDZIE ODPRAWY CELNEJ I ZOSTANIE ZWRÓCONA DO NADAWCY?

Najczęstszymi powodami dla których przesyłka nie zostaje przepuszczona przez urząd celny i odesłana z powrotem do nadawcy są:
- zamówienie towaru zakazanego w danym kraju (produktu zakazanego lub produktu zawierającego jedną lub więcej zakazanych substancji)
- odmowa uiszczenia przez zamawiającego wymaganych opłat związanych z importem towarów

Jeśli z jakichś przyczyn towar nie zostanie odprawiony i odesłany z powrotem do nas to wówczas należy mieć świadomość, iż zwrot środków dla klienta zostanie pomniejszony o koszty magazynowania towaru na granicy oraz jego wysyłki zwrotnej, które będziemy zmuszeni ponieść.

Koszty te wynoszą od 6- do 10-krotności kosztu nadania przesyłki.

CO W SYTUACJI, W KTÓREJ MOJA PRZESYŁKA ZOSTANIE ZAGUBIONA? 

Jeśli przesyłka zostanie zagubiona podczas transportu, to wówczas po zgłoszeniu u nas reklamacji, do Klienta zostaje wysłana kolejna przesyłka z tym samym zamówieniem. 

Niemniej, należy pamiętać, że jeżeli wyślemy ponownie przesyłkę i w między czasie Klient ostatecznie otrzyma zagubioną wcześniej przesyłkę, to wówczas zobowiązany jest od odesłania jej do nas. Koszt takiego odesłania ponosimy my. 

Istnieje również możliwość, aby Klient zatrzymał zagubioną wcześniej przesyłkę, ale tylko pod warunkiem, jeśli dokona za nią należnej płatności – jako, że ostatecznie wszedł w posiadanie dwóch identycznych przesyłek.
Zapisz się na newslettera Sklepu MZ
Odbieraj kupony rabatowe, aktualności ze Sklepu MZ, specjalne oferty i wiele więcej!

Biuro obsługi klienta

Pomoc i konsultacje

MZKatalog - polecani dietetycy
MZKatalog - polecani trenerzy
MZKatalog - polecane kluby