Zmiany w diecie – Grudzień

Od dzisiaj wdrażam nowy plan co do diety na grudzień i zapewne początek stycznia. Skończyłam rotację węglami i teraz czas trochę odpocząć głównie psychicznie (mało węgli = brak humoru). Okres świąt zawsze jest dla mnie najlepszym momentem na "wyluzowanie", skupienie się na rodzince, znajomych i nadgonieniu zaległych obowiązków, żeby nowy rok zacząć bez stresu.

Podaję mój przykładowy dzień jedzenia według nowego planu (i na szczęście większej kaloryki) 🙂

Posiłków jem 5 - jeśli nie mam czasu to łącze dwa w jeden i wtedy jem 4 posiłki - średnio co 3-4 h

Posiłek 1

3 jajka + 50g boczku

Posiłek 2

Omlet kokosowyz owocami

Posiłek 3

Płatki jaglane 50g + Izolat białka 25g + 20g masła orzechowego/orzechy/wiórki kokosowe

Posiłek 4

80g kurczaka + 50g ryżu basmati + 10g oleju kokosowego

Posiłek 5

125g kurczaka + 1/3 worka ryżu basmati + 10g oleju kokosowego

Razem:

Białko - 117g

Węglowodany - 145g

Tłuszcze - 69g

1669 kcal

(W rzeczywistości kcal jest więcej, liczę tylko pełnowartościowe makroskładniki z danego produktu, więc przykładowo kurczak oznacza samo białko mimo, że będzie miał śladowe ilości węgli i tłuszczy)

*W dni treningowe dodaje po treningu carbo i białko*

Tagi: białko, dieta, jajka, śniadanie, tłuszcze, węglowodany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *