proteinowe kanapeczki – wersja na słodko

IMG_0521IMG_0522
Mam dziś dla Was przepis na płaskie chlebki proteinowe 🙂 Możecie zrobić je w wersji na słodko lub wytrawnie.
Dziś pokażę Wam wersję słodką:)
Do tego możecie złączyć dwie sztuki, posmarować w środku masłem orzechowym lub kazeiną, położyć plasterki banana i zgrillować taką kanapkę na patelni (przyciśnijcie z góry czymś ciężkim by odbiły się na niej charakterystyczne paseczki;)) lub w opiekaczu z grillem jak na moim zdjęciu.
Ja, zrobiłam sobię wersję na wynos, z kazeiną i bananem na "po treningu".
A jak wygląda makro chlebka?

1 kawałek bez dodatków (z 8 szt) ma: 108 kcal, 10gB/6gT/7gW

Co potrzebujemy:

120g mąki migdałowej

30g mąki kokosowej

40g odżywki białkowej smakowej ( u mnie kokos TEJ firmy)

łyżka proszku do pieczenia

szczypta soli

2 jajka

1/3- 1/4 szklanka wody niegazowanej

erytrol (lub inny słodzik)- u mnie 3 łyżki
syrop smakowy 0kcal - opcjonalnie (dodałam 2 łyżki, bez można spróbować masę i ewentualnie dosłodzić)
IMG_0532 IMG_0533
dodatkowo (do wyboru):
masło orzechowe - polecam to ze zdjęcia z dodatkiem kokosu!!! *_* uwielbiam!!! dostaniecie je TU
kazeina czekoladowa lub odżywka, która po zmieszaniu z wodą gęstnieje np TA (odżywka) lub TA (kazeina)
dżem bez cukru
fit nutella
owoce

Co robimy:

1. Włączamy piekarnik na 180 stopni.

2. W misce mieszamy suche produkty, po czym dodajemy do nich jajka,syrop, stopniowo wodę, do uzyskania gęstego lepkiego ciasta. Serio lepi się, a ja standardowo zjadłam ją z palców XD

3. Na papierze do pieczenia wałkujemy wyrobione rączkami ciasto, najlepiej przez kolejny papier, ponieważ ciasto się lepi, robimy jak najbardziej prostokątny placek- tak do grubości ok 0,5 cm.

IMG_0535

4. Na blaszce kładziemy kolejny papier do pieczenia, spryskujemy cooking spray i nakładamy na niego rozwałkowane ciasto, delikatnie ściągacie papier z góry ciasta.

5. Pieczemy 20 minut na środku, góra-dół.

6. Wyjmujemy, studzimy i kroimy w prostokąty:) Mi wyszło 8.

IMG_0534

7. Polecam zrobić z dwóch chlebków kanapeczkę grillowaną 🙂

IMG_0520 IMG_0521 IMG_0522 IMG_0523 IMG_0524 IMG_0525

 

Smacznego 🙂

 

Karola Kocięda <3

Tagi: białko, mzkuchnia, proteinowy, śniadanie