Trening pośladków

Natalia Grzyb

Pośladki- część ciała o którą kobiety walczą najbardziej. Jak zrobić by mieć piękne i jędrne kształty? Dziewczyny pamiętamy, że wszystko da się zrobić, nastawmy się jednak mentalnie na cierpliwość i w skupieniu działajmy. Uwaga, pamiętajmy, że pośladki lubią duże ciężary więc mile widziane coraz większe obciążenie. Poniżej przedstawię przykładowy trening z naciskiem na pupę:
1. Zakroki (czyli tzw. wykroki do tyłu) z hantelkami w dłoniach
2. wykroki mieszane (nogi podczas ćwiczenia mają się krzyżować, pamiętamy o prostej postawie)
3. wypychanie suwnicy jednonóż bokiem ( mocno angażuje mięśnie pośladków jak i czworogłowe)
4. lifty różnego rodzaju - szczególny nacisk na mięśnie pośladków
5. HIP TRUST- (opieramy się o ławeczkę, sztangę nakładamy na biodra i unosimy je zaciskając przy tym pośladki aby kąt między nogami był ok 90stopni. Bardzo ważna jest w tym wypadku technika, żeby nie ciągnąć ciężaru z pleców i obciążać prostowników.)

 

Proponuję wykonywać 3/4 serie w zależności od ciężaru od 10-12 powtórzeń max do 15. Pamiętamy o progresji obciążenia.

 

Najczęstszy błąd u kobiet podczas ćwiczeń? Pracowanie codziennie nad jedną partią. To, że pupa potrzebuje dość  mocnego treningu,  nie oznacza iż wymagane jest katowanie pośladków codziennie.  Dość prawdopodobne jest, że zamiast uzyskać efekt idealny, zaprzepaścimy szansę na przyrost masy mięśniowej. Główna zasada:

PAMIĘTAJ O REGENERACJI.

Natka.

2 komentarze

  1. Avatar

    Ta Pani na tym zdjęciu niezła „petarda” 😉 Pośladki pierwsza klasa.

  2. Avatar

    Dla początkujących poproszę o filmik jak wykonywać prawidłowo ćwiczenia 😉 pliss

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *