Dbacie o to by mieć w życiu plecy?! Ostry trening pleców i dwugłowych ud!

Oliwer

Witajcie!

Nigdy nie narzekałem na szerokość swoich pleców, ALE nad grubością trzeba jeszcze popracować.
Robię wszystko by w 2017 roku na scenie były jak najbardziej doszlifowane i rozbudowane.

Szczególną uwagę zwracam na mocne spięcie mięśni, rozciągnięcie w fazie ekscentrycznej, a także staram się umieścić w swoim programie ćwiczenia łączone.

Plecy
1. Wiosłowanie wyciąg dolny do brzucha 4 x 15
2. Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku 4 x 10-12
3. Focze wiosło 4 x 6-10 ze spięciem i pauzą
4. Ściąganie drążków wyciągów górnych + wiosłowanie półsztangą 4 serie łączone
5. Narciarz 4 x 12-15
Dwójki
1. Uginanie jednonóż na maszynie 6 x 8-10
2. Martwy ciąg na prostych nogach 4 x 10 x 50 kg

Interwał na bieżni 15 minut, minuta szybko, minuta wolno 🙂

Intensywność na wysokim poziomie, dobra agresja treningowa, krótkie przerwy, to lubię!

Od paru tygodni jeden dzień w tygodniu poświęcam na rozbudowę siły w wyciskaniu na ławce poziomej, a także w wyciskaniu żołnierskim! W okresie masowym, kiedy stawy nie są tak wysuszone i jest trochę więcej energii z jedzenia można się pobawić i dowartościować swoje ego 🙂

Zmagania w nowym filmie, podaje link!

Zapraszam do mnie na fp!

https://www.facebook.com/olikanek/

img_2698

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *