proteinowe tropikalne śniadanie dla kulturysty :)

Karola Kocięda

IMG_9119 IMG_9120

Jeśli znudziły Wam się standardowe pomysły na omlet, mam dla Was dziś pomysł na troche inną jego odmianę. Nazwałam ja tropikalną, ponieważ bazuje na smakach ananasa i kokosa:)

Potrzebujemy (na 2 osoby- 6 racuchów):

1 ananas świeży

5 białek

3 żółtka

słodzik do smaku (ksylitol, erytrol, stewia)

(opcjonalnie) 15g odżywki białkowej kokosowej, u mnie TA

mąka kokosowa 2 łyżki

mąka ryżowa (lub inna bezglutenowa lub glutenowa) 2 łyżki + troszkę do oprószenia ananasa

2 łyżki mleka kokosowego bez cukru

olej kokosowy do smażenia

Co robimy:

IMG_9125

1.Obieramy ananasa, wykrawamy środek.

2.Tniemy ananas w plastry.

3.Ubijamy białka na sztywną pianę. Dodajemy mąkę, żółtka, słodzik, odżywkę i mieszamy delikatnie już łyżką lub ubijaczką.

4.Plastry ananasa prószymy mąką i moczymy w cieście, po czym smażymy z dwóch stron na patelni:)

Polecam jeść z masłem orzechowym Meridian <3. Bądź podać z karmelizowanym bekonem:D ( 10 -15 minut w piekarniku pieczemy w 180 stopniach posmarowany z dwóch stron miodem lub posypany ksylitolem:))

A poniżej moje śniadanko i box śniadaniowy do pracy dla mojego Mariusza:)

IMG_9121

IMG_9122 IMG_9123

Smacznego!!

Karola Kocięda

Tagi: bekon, białko, mz kuchnia, mzkuchnia, proteiny, śniadanie

4 komentarze

  1. Avatar

    Panierowany ananas :)) <3
    Ciekawa jestem czy kiedyś skończą Ci się pomysły na te fit cuda ? 🙂

  2. Avatar

    Cześć 🙂 Super przepis. Mam pytanie, jeżeli nie mam odżywki białkowej to dodać więcej mąki kokosowej?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *