SUPLEMENTACJA POD KETOZĘ

AleksandraLCHF

Często pojawiają się pytania o suplementację, która jest szczególnie ważna w okresie adaptacji. Podrzucam zatem listę produktów, które warto włączyć i przy okazji przypominam, że w sklepie Muscle-Zone.pl na hasło KETO5 otrzymujecie 7% RABAT


Oprócz odpowiedniego nawodnienia podczas diety ketogenicznej w początkowej fazie należy włączyć:
Sód np w postaci soli kłodawskiej lub himalajskiej
Potas
Magnez
Wapń

Ponadto czasem warto przyjmować także:
Omega3
Witaminy A, D, E, K
Witaminy z grupy B
enzymy trawienne itp.

Osoby na redukcji czy intensywnie ćwiczące również znajdą coś dla siebie. Często pytacie o spalacze jak johimbina oraz kofeinę, EGCG które pojawiły się w ramach ubiegłorocznego projektu AKR.

Co do samych dawek oraz konkretnych produktów to jest to sprawa indywidualna i należy brać pod uwagę wiek, płeć, styl życia, różnego rodzaju choroby, samopoczucie, aktywność fizyczną, cel jaki nam przyświeca itp. a także  opierać się na wynikach badań, niedoborach oraz samopoczuciu.

Ponadto istnieją także różne suplementy, które pogłębiają lub przyspieszają wejście w stan ketozy a także pozwalają na rotację węglowodanów jak np. BHB czy olej MCT.

 

 

Tagi: bhb, dieta, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, egzogenny BHB, enzymy, fit, fitness, johimbine, keto, KETO BHB, keton, ketony, ketoza, kofeina, kulturystyka, lchf, low carb, low carb high fat, muscle-zone, niskowęglowodanowa dieta, odchudzanie, redukcja, schudnij, siłownia, Sport, sportowcy, suplementacja, suplementy, Suplementy diety, witaminy, yohimbina, zdrowe produkty, zdrowie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *