ALKOHOL NA DIECIE LCHF

Właśnie ruszył sezon grillowy i wiele osób ma ochotę na piwko pod karkówkę czy kiełbaskę 😉 Otóż piwo nie jest dobrym wyborem ponieważ stanowi prawdziwą bombę węglowodanową i nawet nazywane jest "płynnym chlebem" 😉 Idealnym rozwiązaniem byłaby oczywiście abstynencja ale to już indywidualna kwestia podejścia każdego z nas 😉 Jeśli zatem jesteście na LCHF i decydujecie się na trunki to wybierajcie te mocne i czyste np wódkę, whisky, gin, rum, brandy, tequilę, martini dry, wytrawne czerwone wino (tu patrz na węgle). Oczywiście mowa o samym alkoholu bez słodkich napojów, soków, owoców jako dodatków. W okresie adaptacji oraz redukcji zalecam jednak czystą dietę oraz rezygnację z alkoholu (zaburzenia redukcji tłuszczu tkankowego i glikemii). Ponadto ostrzegam, że wiele osób na dietach niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych jak ketogeniczna obserwuje bardzo niską tolerancję na alkohol i szybko upija się lub męczy je dotkliwy kac ? Oczywiście wszystko jest dla ludzi i ja sama też czasem piję choć bardzo sporadycznie i tylko ten czysty w naprawdę małych ilościach ? Alkohol to kolejna rzecz obok słodyczy i pieczywa, które na keto kompletnie mi nie brakuje 😉

Alkohol bez węglowodanów: wódka, gin, whisky, rum, tequila, brandy, koniak - 96 kcal, 0 węgli.

 

 

Tagi: abstynencja, adaptacja, alkohol, dieta, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta odchudzająca, dieta optymalna, fit, gin, impreza, keto, keto adaptacja, keto alkohol, ketoadaptacja, ketoza, lchf, low carb, low carb high fat, nadwaga, niskowęglowodanowa dieta, otyłość, piwo, rum, schudnij, węglowodany, whisky, wino, wódka, zdrowe odżywianie, zdrowie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *