ALKOHOL NA DIECIE LCHF

AleksandraLCHF

Właśnie ruszył sezon grillowy i wiele osób ma ochotę na piwko pod karkówkę czy kiełbaskę 😉 Otóż piwo nie jest dobrym wyborem ponieważ stanowi prawdziwą bombę węglowodanową i nawet nazywane jest "płynnym chlebem" 😉 Idealnym rozwiązaniem byłaby oczywiście abstynencja ale to już indywidualna kwestia podejścia każdego z nas 😉 Jeśli zatem jesteście na LCHF i decydujecie się na trunki to wybierajcie te mocne i czyste np wódkę, whisky, gin, rum, brandy, tequilę, martini dry, wytrawne czerwone wino (tu patrz na węgle). Oczywiście mowa o samym alkoholu bez słodkich napojów, soków, owoców jako dodatków. W okresie adaptacji oraz redukcji zalecam jednak czystą dietę oraz rezygnację z alkoholu (zaburzenia redukcji tłuszczu tkankowego i glikemii). Ponadto ostrzegam, że wiele osób na dietach  niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych jak ketogeniczna obserwuje bardzo niską tolerancję na alkohol i szybko upija się lub męczy je dotkliwy kac ? Oczywiście wszystko jest dla ludzi i ja sama też czasem piję choć bardzo sporadycznie i tylko ten czysty w naprawdę małych ilościach ? Alkohol to kolejna rzecz obok słodyczy i pieczywa, które na keto kompletnie mi nie brakuje 😉

Alkohol bez węglowodanów: wódka, gin, whisky, rum, tequila, brandy, koniak - 96 kcal, 0 węgli.

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *