Proteinowa pieczona owsianka

Agata

Hej!

Owsianki są dobre na każdą porę roku, ale zimą czy jesienią najlepsze są zdecydowanie pieczone. Super sprawdzą się oczywiście na śniadanie, ale też na deser jako zdrowsza alternatywa ciacha. Łapcie przepis na czekoladową pieczoną owsiankę i wypróbujcie ją sami! Przepis składa się z dwóch porcji

 

SKŁADNIKI:

  • 80g płatków owsianych błyskawicznych
  • 100 ml mleczka kokosowego
  • 1 łyżka kakao
  • 1 łyżka chia
  • 1 łyżka kruszonego ziarna kakao lub kilka kostek gorzkiej czekolady
  • 30g odżywki białkowej o smaku słonego karmelu lub czekolady
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia

PRZYGOTOWANIE:

Piekarnik nagrzewamy do 180 stopni. Płatki i chia zalewamy wrzątkiem odrobinę ponad ich poziom i przykrywamy na kilka minut. Kiedy wchłoną wodę, dodajemy do nich pozostałe składniki i mieszamy razem. Pieczemy 20-25 minut. Owsiankę najlepiej podawać ze świeżymi owocami, masłem orzechowym albo jogurtem.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *