TORTILLA LCHF (bez glutenu i mąki, niskowęglowodanowa, LCHF)

AleksandraLCHF
Tym razem coś dla tych, którzy są na dietach niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych a tęsknią za fast foodem ? Uwielbiana przeze mnie i moją rodzinkę i znajomych tortilla LCHF podawana z mięsem a’la gyros lub kebab. Jak większość moich dań jest prosta i szybka w przygotowaniu a dodatkowo zrobisz ją bez użycia jakiejkolwiek mąki ?Składniki na 1 tortillę (patelnia 22-23 cm)

  • 2 jajka
  • 4 łyżki śmietany 18 -30%
  • 2 łyżeczki łupin babki jajowatej
  • Sól i pieprz do smaku
  • tłuszcz do smażenia - olej kokosowy Soncone

Całość dokładnie mieszamy/miksujemy i wlewamy na lekko natłuszczoną, rozgrzaną patelnię. Smażymy z obu stron na złoty kolor. 

Serwujemy z warzywami (np. kapusta pekińska, ogórek, pomidor, papryka), przyprawionym mięsem smażonym (kurczak, indyk, baranina) i sosami (czosnkowy, curry,  pomidorowy).

Smacznego!

Tagi: bez glutenu, dieta, dieta ketogeniczna, fast food, fit, fit fast food, fit food, fit obiad, fit przepis, fit tortilla, gluten free, gotowanie, high fat, keto, keto obiad, keto tortilla, ketoza, kuchnia, lchf, low carb high fat, lunch, mzkuchnia, obiad, optymalna, przepis, przepisy, redukcja, tortilla bez glutenu, tortilla bez mąki, węglowodany, zdrowe kwasy tłuszczowe, zdrowe odżywianie, zdrowe produkty, zdrowie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *