TORTILLA LCHF (bez glutenu i mąki, niskowęglowodanowa, LCHF)

AleksandraLCHF
Tym razem coś dla tych, którzy są na dietach niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych a tęsknią za fast foodem ? Uwielbiana przeze mnie i moją rodzinkę i znajomych tortilla LCHF podawana z mięsem a’la gyros lub kebab. Jak większość moich dań jest prosta i szybka w przygotowaniu a dodatkowo zrobisz ją bez użycia jakiejkolwiek mąki ?Składniki na 1 tortillę (patelnia 22-23 cm)

  • 2 jajka
  • 4 łyżki śmietany 18 -30%
  • 2 łyżeczki łupin babki jajowatej
  • Sól i pieprz do smaku
  • tłuszcz do smażenia - olej kokosowy Soncone

Całość dokładnie mieszamy/miksujemy i wlewamy na lekko natłuszczoną, rozgrzaną patelnię. Smażymy z obu stron na złoty kolor. 

Serwujemy z warzywami (np. kapusta pekińska, ogórek, pomidor, papryka), przyprawionym mięsem smażonym (kurczak, indyk, baranina) i sosami (czosnkowy, curry,  pomidorowy).

Smacznego!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *