VIDEO Z TRENINGÓW + POSIŁKI 23-26.03.2014

Paweł Zontek

Redukcja zaczyna nabierać tempa mimo, że nie robię w ogóle aerobów / interwałów - póki co z braku czasu, ale lada dzień POMIMO WSZYSTKO dokładam aktywności.

Powoli też przymierzam się do zmiany planu treningowego, obecny - PHUL- zakończę dwoma dniami POWER, następnie zrobię 2-3 dni przerwy (choć powinienem zrobić teoretycznie tydzień) i zacznę nowy - jaki ? Póki co tajemnica, zaglądajcie na BLOG, a na pewno nie przegapicie tej informacji 🙂

Czas na filmy:

POWER - GÓRA CIAŁA

Poprzednio wyciskanie na ławce poziomej poszło przyzwoicie: 117,5kg x 3, tym razem tylko 120kg x 1 (brak na video), mało snu zrobiło swoje.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=BnYa_3WxEnc" width="560" height="315"]

 

POWER - DÓŁ CIAŁA

Przysiady z lekkim niedosytem, mogłem iść na całość, ale to zrobię na ostatnim treningu tego planu 🙂
Martwy ciąg postanowiłem zrobić z zapasem by nie "przepalać" CUN - centralnego układu nerwowego, z resztą po tylnich przysiadach martwy ciąg nie należy do najłatwiejszych i najprzyjemniejszych.

[youtube url="https://www.youtube.com/watch?v=E8o-pg8Bez8" width="560" height="315"]

 

Czas na foty posiłków:

Ziemniaki pieczone + indyk w mące kokosowej + brokuły

DSC_6888

Indyk w mące z orzechów laskowych + brokuły + ketchup

DSC_6895

Ryż parboiled w kurkumie + indyk w mące kokosowej + brokuły + ketchup

DSC_6908

Ryż parboiled + indyk smażony + mozzarella + pomidory suszone

DSC_6910

Zapas upieczonych batatów & brokułów

DSC_6917

"W pracy" - pomiędzy treningami z podopiecznymi
Bataty pieczone + indyk smażony + brokuły

DSC_6943

Niezastąpiony zestaw po-treningowy
kleik ryżowy + banan + ON 100% Whey Gold Standard

kllogo

 

W NASTĘPNYCH WPISACH - LADA DZIEŃ:

- RECENZJA  !
LECHEEK Speed X3 - kliknij po OPIS
LECHEEK OxyECA Black - kliknij po OPIS

- ROZPISANE MOJE CODZIENNE JADŁOSPISY !

 

 

 

6 komentarzy

  1. Avatar

    Czekamy 🙂 Ciekawość zżera czym teraz będziesz ćwiczył, bo sam obecnie lecę PHUL’em i póki co sobie chwalę, ale pewnie za miesiąc, dwa też będę szukał nowego bodźca 😉 pozdro

    • Paweł Zontek

      🙂 Jak długo już ćwiczysz PHULem ?
      U mnie zaraz pękną chyba 3 miesiące więc to czas najwyższy na zmiane planu, staje się niestety mocno monotonny 🙂

      • Avatar

        Jak dalej są efekty to zmienianie jest bezsensu. Muscle confusion to ściema.

        • Paweł Zontek

          Zobacz co odpisałem Cetoz’owi – monotonnia zaczyna mnie drażnić. Co do „Muscle confusion” – zgadzam się, ponadto dopiero jak zaczynają się schody zaczyna się prawdziwy progress.

      • Avatar

        Dopiero ok. miesiąca nim lecę i właśnie dzięki temu treningowi tu trafiłem, bo wcześniej podobnie jak Ty robiłem p.h.a.t na masie i pierwszy miesiąc był super, później redukcja więc za ciężko było, do tego za mały staż spowodował, że nie osiągałem progresu, więc na okres redukcji poleciał zwykły, prosty 3 dniowy push/pull/legs z większą liczbą cadio/hiit, obecnie jestem na reverse diet i zacząłem ćwiczyć phull tylko nieco zmodyfikowanym i nie mogę się doczekać, aż dobiję do konkretnej puli kalorii i rozkręci się na maksa z ciężarem 🙂 Można po Polsku i w skrócie na czym polega te muscle confusion? A co do monotonii mam podobnie z treningami wciąż szukam złotego środka na siebie 😉

  2. Avatar

    A i dzięki za pomysł z tym kleikiem – po treningu super opcja! Jeszcze chcę sprawdzić w końcu te bataty, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć ;/ Jutro specjalnie jadę do Piotra i Pawła z nadzieją, że może będą…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *