LODY BORÓWKOWE LCHF

AleksandraLCHF

Jest lato! Są lody! Oczywiście domowe bez cukru. Idealne nie tylko dla osób na dietach niskowęglowodanowych i wysokotłuszczowych jak LCHF, paleo czy ketogenicznej, ale również dla osób unikających glutenu, jajek i laktozy. Bazę stanowi mleczko kokosowe i awokado a jako dodatku użyłam borówek więc są kremowe ale i orzeźwiające.

Składniki:

  • 200 g śmietanki lub stałej części mleczka kokosowego
  • 400 g miąższu z awokado
  • 200 g borówek amerykańskich
  • 100 g soku z cytryny
  • opcjonalnie słodzik np. erytrol, stewia, ksylitol

Borówki umyć, oczyścić z ogonków i gałązek a następnie zblendować.

Do owoców dodać gęstą część mleczka kokosowego lub śmietankę oraz wydrążony miąższ z awokado i wyciśnięty sok z cytryny. Całość zmiksować na gładką masę.

Lody najlepiej przełożyć do foremek. U nas najlepiej sprawdzają się te na patyku. Lody włożyć do zamrażalnika i w zależności od wielkości porcji mrozić od 1 do 3 godzin.

Smacznego!

BTW całości: 900 g, 1219 kcal, B 14 g, T 102 g, W 82 g ( w tym 7 g cukru). W 100 g: 135 kcal, B 1,6 g, T 11,5 g, W 9 ( w tym 1 g cukru).

Tagi: awokado, bez cukru, bez glutenu, bez jajek, bez laktozy, bez mleka krowiego, bezglutenowe, borówki, deser, deser niskowęglowodanowy, dieta, dieta ketogeniczna, dieta niskowęglowodanowa, dieta odchudzająca, dieta optymalna, dieta paleo, fit, fit deser, fit lody, high fat, keto, keto deser, keto lody, ketoza, lchf, lody, lody bez cukru, lody bez laktozy, lody paleo, low carb, low carb high fat, mleko kokosowe, mzkuchnia, nadwaga, otyłość, paleo deser, paleo. ketoza, schudnij, śmietanka kokosowa, węglowodany, zdrowe odżywianie, zdrowe produkty

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *